۰۹۳۰۶۶۳۹۲۵۶تور شیراز شیرازگردی ایرانگردی پذیراگشت 

هتل‌های شیراز | پیشنهاد‌های ۱۴۰۳

معرفی برخی از هتل‌های مدرن، اقامتگاه‌های سنتی و بوتیک هتل های شیراز
هتل شیراز - اقامتگاه سنتی شیراز - هتل بوتیک شیراز
هتل سنتی فروغ مهر شیراز

هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در شیراز وجود دارند که از میان آنها تعدادی را به مسافران راهی شهر شیراز معرفی می کنیم. این اقامتگاه‌های پیشنهادی شامل هتل‌های مدرن و هتل‌ها و اقامتگاه های سنتی و بوتیک هتل‌های شیراز می شوند. اگر تجربه خوبی از اقامت در شیراز داشته اید هتل پیشنهادی خود و تصاویر را می توانید برای بروز رسانی‌های آینده این مطلب برای پذیراگشت ایمیل کنید.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز هتلی مدرن با رویکرد معماری سنتی ایرانی و شیرازی است که دارای چند رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی است. مجموعه ورزشی، سالن بدنسازی، حمام سنتی، سالن سمینار وهمایش، و فضای سبز از امکانات دیگر هتل زندیه هستند. مزیت این هتل نزدیکی آن به اماکن تاریخی و جذاب شیراز مانند  بازارو حمام وکیل، موزه پارس، ارگ کریم خان و برخی خانه های تاریخی شیراز است که با پیاده روی می توان از آنها بازدید کرد. اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت هانی مون، سوئیت بیزنس و ... می‌شود. توصیه ما به شما این است که حتما از حمام سنتی این هتل استفاده کنید و لذت نوشیدن یک شربت یا دمنوش سنتی گوارا همراه با ماساژ ایرانی را از دست ندهید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهید دستغیب شیرازحدود ۱۱ کیلومتر است.

درجه هتل: ۵ ستاره

آدرس هتل: شیراز - خیابان هجرت - حد فاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

تلفن هتل‌: 07132234234

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های با کیفیت با موقعیت مناسب و منظره ای زیبا در ورودی شهر شیراز است. این هتل با توجه به نزدیکی به مکان های تاریخی، زیارتی، تفریحی و گردشگری مانند دروازه قرآن، خواجوی کرمانی، حرم شاهچراغ، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ جهان نما، باغ ارم، آرامگاه هفت تنان، تخت جمشید و امکان دسترسی آسان به فرودگاه (حدود ۱۵ کیلومتر) و سایر اماکن گردشگری، تفریحی و تجاری بسیار برای اقامت در شیراز مناسب است. همچنین این هتل استانداردهای هتل های ۵ ستاره ایران را نیز داراست. هتل شیراز از یک سمت به طبیعت و کوه و از سمت دیگر به شهر زیبای شیراز مشرف است. از امکانات این هتل میتوان به مجموعه ورزشی و آبی مانند استخر، سالن بدنسازی، سونا، و ماساژ، سالن همایش، فروشگاه سوغات و صنایع‌دستی، سالن بیلیارد، و فضای بازی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل شامل انواع اتاق های یک تخته، دو تخته تویین و دابل و سوئیت‌های چهار نفره می‌شود.

درجه هتل: ۵ ستاره

آدرس هتل: شیراز - بلوار آیت الله ربانی - دروازه قرآن

تلفن هتل‌: 07132274820

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز هتلی با کیفیت در بلوار شهید چمران شیراز است که باغ‌های چمران و در مقابل رودخانه فصلی شیراز و باغهای منطقه قصردشت آن را در برگرفته است و دارای ۲۸ طبقه و ۱۰۹ متر ارتفاع است و یکی از بلندترین هتل‌های ایران است. هتل چمران شیراز ۲۳۰ اتاق و ۲۰ سوئیت دارد و امکانات و خدمات خاصی را به مسافران ارائه می‌دهد. در زمان اقامتتان در این هتل می‌توانید از سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، استخر، جکوزی، و اسپا استفاده کنید. در بسیاری از اتاق ها چشم‌ انداز شهر شیراز را هم دارید. از مزیت های این هتل می‌توان نزدیکی آن به بسیاری از مراکز درمانی و همچنین باغات شیراز همچون باغ ارم، باغ عفیف آباد و... و پیاده راه سلامت شاهد برای پیاده روی را نام برد. همچنین نا گفته نماند که خیابان چمران یکی از خیابان های زیبا و سر سبز شیراز است که با قدم زدن در آن بسیار لذت می‌برید. اتاق های هتل چمران نیز شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره، سه نفره، انواع سوئیت، اتاق کانکت، آپارتمان های یک خوابه، دو خوابه و... می باشد که امکان افزودن یک یا دو تخت اضافی به اتاق ها وجود دارد. فاصله هتل چمران تا فرودگاه شهید دستغیب شیراز حدود ۱۷ کیلومتر است.

درجه هتل: ۵ ستاره

آدرس هتل: شیراز - بلوار چمران

تلفن هتل‌: 07136262000

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز واقع در خیابان کریمخان زند شیراز می‌باشد. این هتل در مرکز شیراز واقع شده و از مزیت های آن می توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی مانند بازار وکیل، حمام وکیل، ارگ کریمخان، موزه پارس و... و از امکانات ورزشی این هتل میتوان به سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، و استخر اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل پارس سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، تالار پذیرایی، خدمات تور، رستوران، و کافی‌شاپ می باشد. این هتل شامل انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، و سوئیت می باشد و فاصله آن تا فرودگاه حدود ۱۵ کیلومتر است.

درجه هتل: ۴ ستاره

آدرس هتل: شیراز - بلوار کریمخان زند - رو به روی خیابان فلسطین

تلفن هتل‌: 07132332255

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی از هتل های خوب شهر شیراز است که دارای  رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی، مجموعه ورزشی مانند سالن بدنسازی، استخر، سونا، ماساژ، سالن کنفرانس و همایش است. از مزایای این هتل می‌توان از نزدیکی آن به اماکن تاریخی و تفریحی مشهور همچون آرامگاه حافظ، باغ ملی، بقعه علی بن حمزه، بازار وکیل، باغ جهان نما، آرامگاه سعدی و باغ دلگشا یاد کرد. اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته، دو تخنه، سه تخته، چهار تخته کانکت و معمولی است. فاصله این هتل تا فرودگاه شهید دستغیب حدود ۱۱ کیلومتر است.

درجه هتل: ۴ ستاره

آدرس هتل: شیراز-  بلوار آزادی - حد فاصل چهار راه حافظیه و میدان قائم (اطلسی)

تلفن هتل‌: 07132271280

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز در بافت مدرن شهر و دور از شلوغی مرکز شهر در منطقه معالی آباد شیراز واقع شده است. از مزایای این هتل میتوان به نزدیکی آن به مرکز خرید مدرن شیراز، رستورانهای و کافه های متنوع و باغهای قصردشت،دینکان،چمران و منصورآباد اشاره کرد. همچنین این هتل  به پایانه راه آهن شیراز در صدرا نزدیکتر است اما فاصله این هتل با فرودگاه حدودا ۲۵ کیلومتر است که امکان دسترسی با مترو از فرودگاه تا هتل وجود دارد. از امکانات خوب هتل می توان به سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ دنج و راحت و رستوران مارلین اشاره کرد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید با چند دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو برسید و از آن برای رفتن به مرکز شهر و فرودگاه استفاده کنید. اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت جونیور، سوئیت رویال و... می‌شود.

درجه هتل: ۴ ستاره

آدرس هتل: شیراز - معالی آباد - کوی پزشکان - پلاک ۲۰

تلفن هتل‌: 07136238890

هتل هما شیراز

هتل همای شیراز با طراحی جذاب از بناهای عصر پهلوی شیراز است. از خدمات این هتل می‌توان به رستوران ایرانی، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، فضای سبز، استخر، سالن بدنسازی، و ماساژ اشاره کرد. از مزایای این هتل می‌توان نزدیکی این هتل به فلکه گاز، پارک آزادی، باغ ارم و... اشاره کرد. اتاق های این هتل شامل انواع سوئیت ها و اتاق های یک تخته و دو تخته می‌شود. فاصله این هتل تا فرودگاه حدود ۱۳ کیلومتر است.

درجه هتل: ۴ ستاره

آدرس هتل: شیراز - میدان گاز - خيابان مشكين فام - جنب پارک آزادی

تلفن هتل‌: 07132288000

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز از هتل های خوب شهر شیرازجهت اقامت است. این هتل که در مقابل باغ جهان نمای شیراز و چند قدمی حافظیه شیراز قرار دارد با نزدیکی به مکان های تاریخی، زیارتی، تفریحی و گردشگری مانند دروازه قرآن، خواجوی کرمانی، حرم شاهچراغ، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ جهان نما، باغ ارم، آرامگاه هفت تنان، تخت جمشید و سایر اماکن گردشگری، تفریحی، تجاری و با قرار گرفتن در نزدیکی ورودی شمال شرقی شیراز در نزدیک دروازه قرآن و امکان دسترسی آسان به فرودگاه با حدود ۱۵ کیلومتر فاصله برای اقامت هتلی مناسب است. همچنین این هتل استانداردهای هتل های 5 ستاره را نیز داراست. هتل شیراز از یک سمت به طبیعت و کوه و از سمت دیگر به شهر زیبای شیراز مشرف است. از امکانات این هتل میتوان به مجموعه ورزشی و آبی مانند استخر، سالن بدنسازی، سونا، و ماساژ، سالن همایش، فروشگاه سوغات و صنایع‌دستی، سالن بیلیارد، و فضای بازی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل شامل انوای اتاق های یک تخته، دو تخته تویین و دابل و سوئیت‌های چهار نفره می‌شود.

درجه هتل: ۴ ستاره

آدرس هتل: شیراز - چهار راه حافظیه - خیابان حافظ - رو به روی باغ جهان نما

تلفن هتل‌: 07132274901

بوتیک هتل شاه پریون شیراز

هتل سنتی شاه پریون شیراز در نزدیکی باغ ایلخانی از هتلهای زیبای اخیرا راه اندازی شده شیراز است. در این هتل رستوران ایرانی، کافی شاپ، فست فود، اینترنت رایگان و نامحدود، حمام سنتی رایگان، آسانسور، دستگاه خود پرداز، خدمات خانه‌داری و فضای سبز برای مسافرین وجود دارد. این هتل در بافت تاریخی شیراز دسترسی مناسبی برای رفتن شما به بازار و حمام وکیل، حرم شاه چراغ ، مسجد نصیر الملک، باغ ایلخانی، موزه خانه فروغ الملک و همچنین دسترسی مناسب به خیابان کریم خان زند و ایستگاه مترو را فراهم می‌کند. اتاق های این هتل شامل یک نفره کفخواب، دو تخته کلاسیک، دو تخته شعر و موسیقی، دو تخته اشکانی، دو تخته نوستالژی، دو تخته داش آکل، ساسانی، هخامنش، دو تخته ماه عسل، سه تخته صولت، چهار تخته پازل، سه تخته طبیعت، سه تخته آینه، دو تخته همایونی، سه تخته بنز، چهار تخته زندیه، دو تخته افشاریه، سه تخته مطبخ و... می‌شود. توجه داشته باشید که خدمات، متراژ و قیمت این اتاق ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین در هر یک از این اتاق دکور و دیزاین متفاوتی استفاده شده است. فراموش نکنید که حمام سنتی و اصیل ایرانی این هتل را حتما تجربه کنید.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - چهار راه مشیر- ابتدای خیابان قاآنی شمالی - اولین کوچه سمت چپ - کوچه ۲۱ - جنب پارکینگ ایلخانی

تلفن هتل‌: 09198887008

هتل درباری شیراز

اقامتگاه سنتی درباری شیراز در بافت قدیمی شهر در محله گذر سیاه واقع گردیده است. از بهترین ویژگی های این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله حرم شاهچراغ، حمام و بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، موزه نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک اشاره کرد. با رزرو هتل سنتی درباری شیراز از رستوران ایرانی و کافی‌شاپ آن برای صرف غذا می‌توانید استفاده کنید. اتاق های این هتل شامل دو تخته، سه تخته، و چهار تخته می‌شود.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - سه راه نمازی - خیابان شهید دستغیب - روبروی آرامگاه بی بی دختران

تلفن هتل‌: 07132228652

بوتیک هتل ایران مهر شیراز

بوتیک هتل ایران مهردر پشت بازار وکیل قرار گرفته است و قدمت بنای عمارت به دوران قاجاریه بر می‌گردد که بازسازی شده است. مزیت این هتل قرار گیری آن در مرکز شهر و نزدیکی آن به اماکن تاریخی و تفریحی است. از امکانات این هتل می‌توان به  رستوران، شربت خانه و کافی شاپ، حمام سنتی، عکاس خانه و گالری اشاره نمود. مرکز حیاط و اتاق های این هتل حوض قدیمی وجود دارد که به زیبایی این فضا افزوده ست. اتاق های این هتل شامل اتاق های دو نفره اشرف، هشتی، داچی، بهار نارنج، مهر خواب و همچنین اتاق های سه نفره رواق، سردابی، مینا، مهر دخت و چهار نفره طاق بهشت و ایران مهر می‌شود. به علت قرارگرفتن این هتل دربافت سنتی و ماشین‌ رو نبودن، مهمانان باید مسافتی حدود ۵ دقیقه را به صورت پیاده تا درب بوتیک هتل بروند.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - خیابان کریم خان زند - پایین تر از ورودی بازار وکیل جنوبی - کوچه بازار علاقه بند ها

تلفن هتل‌: 07132220130

هتل سنتی عمارت فیل شیراز

اقامتگاه سنتی فیل شیراز، امکانات و خدمات خوبی دارد. در فضای باز و حیاط دنج اقامتگاه می‌توانید بنشینید و به سفره‌خانه و چایخانه سنتی از صرف غذا و نوشیدنی لذت ببرید. غذا و نوشیدنی های این هتل بی نظیر است و حتما تجربه خوبی را برای شما رقم می‌زند. از دیگر امکانات اقامتگاه فیل می‌توان به روم سرویس، اینترنت و گشت اشاره کرد. از اتاق های این هتل می‌توان دو تخته مهتاب، زندیه، بهار نارنج و سه تخته آفتاب (اتاق های سه تخته این هتل سرویس بهداشتی اختصاصی در داخل اتاق ندارند و مسافران باید از سرویس بهداشتی بیرون اتاق استفاده کنند.) و سوئیت چهار تخته قاجاری ۱ و ۲ را نام برد. فضای این هتل برای عکاسی بسیار مناسب است پس به هیچ وجه نباید لذت نوشیدن یک شربت گوارا همراه با عکاسی در این محیط را از دست داد.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - خیابان کریم خان زند - کوچه ۱۱ - دروازه سعدی - بازارچه فیل - رو به روی مسجد آدینه

تلفن هتل‌: 07132231466

بوتیک هتل اسکرو شیراز

هتل بوتیک اسکرو شیراز پشت بازار وکیل شمالی قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به روم سرویس، اینترنت، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.این هتل از بناهای بازسازی شده عصر زندیه و قاجار شیراز است و طراحی جدید هر اتاق این هتل با دیگری متفاوت است  و زیبایی خاص خود را دارند. اتاق های این هتل شامل اتاق شیراز، اتاق آجری، اتاق ترنج، اتاق آبشاری، اتاق باغچه، اتاق مقرنس، اتاق آینه، اتاق حریر و ... می‌شود.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - خیابان زند باریک - جنب بازار وکیل - کوچه  ۲۸- بعد از طاق اسکرو

تلفن هتل‌: 07132242629

هتل درب شازده شیراز

در این هتل حس آرامش خانه های قدیمی را تجربه خواهید کرد. باغ سبز و زیبای این هتل بسیار چشم نواز است و همچنین شاهد تلفیق معماری سنتی و مدرن خواهید بود. این هتل دارای ۸ اتاق است که اتاق های پنج دری، هفت دری و سوئیت ارسی از واحدهای اقامتی محبوب در این بوتیک هتل هستند.  فراموش نکنید کافه کوچک این هتل بسیار جذاب و دوست داشتنی است. لذت این تجربه را از خودتان دریغ نکنید.

درجه هتل:سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - خیابان کریم خان زند-میدان مولا - گذر سید ذوالفقار - پلاک ۱۳

تلفن هتل‌: 07132248304

بوتیک هتل فروغ مهر شیراز

اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز اقامتگاهی زیبا در بافت تاریخ شهر شیراز می‌باشد که مربوط به دوران پهلوی اول است. این اقامتگاه دارای کاشی کاری ها و بالکنهای زیبا و پنجره های و دربهای چوبی زیبا است. یکی از مزیت های این هتل سنتی شیراز که بخشی از عمارت فروغ الملک قوامی بوده است نزدیکی آن به اندرونی فروغ الملک و موزه مشکین فام، بقعه بی بی دختران، مسجد مشیر الملک و کلیسای مریم به فاصله چند قدمی و شاهچراغ، بازار وکیل، خانقاه احمدی و دیگر جاذبه های شیراز با پیاده روی چند دقیقه ای است. این هتل دارای انواع اتاق های دو تخته و سه تخته می‌باشد و امکان پارک ماشین در فضای مقابل آن که با دوربین کنترل می شود وجود دارد. کافه این هتل با منظره ای زیبا نیز قهوه های متنوع و نوشیدنیهای سنتی ارایه می دهد.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - سه راه نمازی به سمت شاه چراغ - ابتدای بلوار دستغیب - کوچه کلانتری عباسیه (گذر تاریخی سنگ سیاه) - جنب موزه خانه فروغ الملک

تلفن هتل‌: 07132225877 - 09011115390

اقامتگاه سنتی بی بی شیراز

اقامتگاه سنتی بی بی شیراز در دل بافت تاریخی شیرازدر محله میدانشاه شیراز قرار دارد و منظره کافه بام و رستوران آن گنبد بقعه بی بی دختران و محدوده بافت تاریخی شیراز است. لازم به ذکراست که این مجموعه سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ندارد و مهمانان باید از سرویس های فرنگی بهداشتی و حمام های مشترک حیاط استفاده کنند. از مزیت های این اقامتگاه سنتی شیراز که در کنار بقعه بی بی دختران واقع شده نزدیکی چند قدمی آن به اندرونی فروغ الملک و موزه مشکین فام، بقعه بی بی دختران، مسجد مشیر الملک و کلیسای مریم شیراز و نزدیکی چند دقیقه ای آن به شاهچراغ، بازار وکیل، خانقاه احمدی و دیگر جاذبه های شیراز با پیاده روی است.

درجه هتل: ۵ ستاره

آدرس هتل: شیراز - سه راه نمازی - خیابان دستغیب - کوچه گذر سنگ سیاه - انتهای کوچه

تلفن هتل‌: 07132248698 - 09335990085

بوتیک هتل آلان شیراز

اقامتگاه سنتی آلان یک اقامتگاه خوب در شهر شیراز با حس و حالی نوستالژی است که با بازسازی خانه ای قدیمی اخیرا افتتاح شده است. از خدمات این هتل می‌توان اینترنت، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌ داری، فضای باز و حیاط  و روم  سرویس را نام برد. اتاق های این هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته وی آی پی می‌شوند.

درجه هتل: سنتی ممتاز

آدرس هتل: شیراز - خیابان لطفعلی خان زند - گود عربان - پشت مسجد شیخ علی - پلاک 9

تلفن هتل‌:09022214741

 

 

تور شیراز

 مدت زمان

زمان اجرای تور

برنامه تور

 قیمت تور‌های شیراز

تور شیراز

 ۴ ساعت تور روزانه شیراز  

آرامگاه حافظ، باغ ارم، مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام، بخشی از بافت تاریخی شیراز

   ۵۵۰۰۰۰۰ ریال
تور تخت جشمید

 ۵ ساعت

تور روزانه تخت جمشید از شیراز

تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب

   ۵۰۰۰۰۰۰ ریال

تور پاسارگاد و تخت جمشید

 ۹ ساعت

تور روزانه پاسارگاد از شیراز

پاسارگاد، تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب

   ۷۰۰۰۰۰۰ ریال

تور باغ های تاریخی شیراز

 ۵ ساعت

تور روزانه شیراز

باغ ارم، باغ دلگشا، باغ عفیف آباد، باغ جهان نما

   ۶۵۰۰۰۰۰ ریال

تور خانه های تاریخی شیراز

 ۵ ساعت

تور روزانه شیراز

عمارت فروغ الملک شامل موزه مشکین فام و هتل فروغ مهر، نارنجستان قوام، عمارت زینت الملک، بازدید از خانه ای مسکونی در بافت تاریخی شیراز

   ۴۵۰۰۰۰۰ ریال

تور گذر سنگ سیاه شیراز

 ۵ ساعت تور روزانه شیراز  مسجد مشیر، عمارت فروغ الملک، بقعه بی بی دختران، بقعه سید تاج الدین غریب، بازارچه دروازه کازرون   ۱۵۰۰۰۰۰ ریال
تور شاعران شیراز

 ۵ ساعت

تور روزانه شیراز

مقبره حافظ شیرازی، مقبره سعدی شیرازی، مقبره خواجو کرمانی، مقبره حلاج اطمعه در چهل تنان

   ۵۵۰۰۰۰۰ ریال

تور خیابان کریمخان زند شیراز

 ۳.۵ ساعت

تور روزانه شیراز

مقبره حافظ شیرازی، مقبره سعدی شیرازی، مقبره خواجو کرمانی، مقبره حلاج اطمعه در چهل تنان

   ۱۵۰۰۰۰۰ ریال

تور گنبدهای شیراز

  ۵ ساعت

تور روزانه شیراز

حرم شاهچراغ، آرامگاه میر محمد، بقعه علی بن حمزه، بقعه آستانه سید علاالدین حسین، بقعه بی بی دختران

   ۳۵۰۰۰۰۰ ریال

تور شیرینی گردی شیراز   ۵ ساعت  تور روزانه شیراز  شیرینی نون یوخه، کلوچه مسقطی، قنادیهای قدیمی شیراز    ۳۰۰۰۰۰۰ ریال

تور آشپزی شیراز

  ۷ ساعت

 تور روزانه شیراز

کلم پلو شیرازی، شکر پلو، آموزش آشپزی، صرف شام

  ۷۰۰۰۰۰۰ ریال

 

برندهای خارجی زبان پذیرا

تماس

۰۷۱۳۲۳۶۲۶۶۶

۰۹۳۰۶۶۳۹۲۵۶

بهترین وقت تماس : ۹ الی ٢٠

شیراز خ. زند ابتدای خ. رودکی

رسانه های اجتماعی